نحوه ضبط و اشتراک گذاری کلیپ های گیم پلی در نینتندو سوئیچ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1647
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

نقد و بررسی Nintendo Switchعلی پاول / روندهای دیجیتالدر پایان سال 2017 ، Nintendo Switch به نسخه 4.0 بروزرسانی شد که شامل امکان ضبط کلیپ های گیم پلی 30 ثانیه ای از بازی های خاص برای به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی بود. پیش از این ، کاربران Switch فقط می توانستند عکس های جالبی را به اشتراک بگذارند و تصاویر را با جهان به اشتراک بگذارند ، اما اکنون می توانند بهترین (و جالب ترین) لحظات گیم پلی را با بازی بهترین نینتندو برجسته کنند. در زمان انتشار بروزرسانی ، تنها تعداد معدودی از بازی های شخص اول نینتندو از این ویژگی پشتیبانی می کردند ، اما اکنون این لیست به ده ها و ده ها بازی گسترش یافته است.

بازی های پشتیبانی شده

براساس وب سایت رسمی نینتندو ، فقط یک انتخاب کوچک از بازی های شخص ثالث از ضبط و اشتراک گذاری ویدیو پشتیبانی می کنند ، اما این ویژگی با هر بازی ما سعی کرده است کار کند. هیچ لیست قطعی رسمی از عناوین پشتیبانی نشده وجود دارد ، اما به نظر می رسد بیشتر بازی ها از ویژگی پشتیبانی می کنند.

طبق گزارشی در Kotaku UK ، برنامه این است که این ویژگی را به بازی های بیشتری منتقل کنیم و در نهایت به کاربران امکان ضبط کلیپ های طولانی تر را بدهیم. اکنون ، هر کدام از بازیهای موجود را که می خواهید ضبط کنید ، آتش بزنید. (اگر سوئیچ دارید ، تصور می کنیم حداقل یکی از آنها شانس بزرگی وجود دارد.)

گرفتن گیم پلی

وقتی آماده ضبط هستید ، دکمه ضبط سوئیچ را فشار داده و نگه دارید - این دکمه مربع با دایره بریده شده است ، که در زیر پد جهت در سمت چپ Joy-Con قرار دارد یا در مقابل دکمه Home روی کنترل کننده Switch Pro قرار دارد . نگه داشتن دکمه به طور خودکار 30 ثانیه از گیم پلی را ضبط می کند. نیازی نیست که دکمه را برای تمام 30 ثانیه نگه دارید: یک فشار طولانی باید کافی باشد تا کار خود را ادامه دهد. یک ضربه بزنید سریع یک عکس از صفحه را می گیرد ، در حالی که یک مطبوعات کامل فیلم ضبط می کند.

این کنسول علامت می دهد که در حال ضبط کلیپ با نماد چرخش است و پیامی که می گوید Saving در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش داده می شود. پس از اتمام فیلمبرداری ، یک پیام جدید با نماد پخش بیان می کند که کلیپ با موفقیت ذخیره شده است.

سوئیچ به طور خودکار 30 ثانیه آخر گیم پلی را ضبط می کند ، اما اگر تازه وارد یک بازی شده اید و می خواهید یک کلیپ را ضبط کنید ، حداکثر 30 ثانیه ضبط می کند.

کلیپ گیم پلی خود را مشاهده کنید

پس از ضبط یک کلیپ ، به سادگی به آلبوم خود در صفحه اصلی بروید.

کلیپ های شما به طور خودکار با عکس های صفحه جمع می شوند ، اما متوجه می شوید این کلیپ ها با گوشه "30s" در گوشه سمت راست پایین تصاویر کوچک مشخص می شوند. می توانید با فشار دادن Y و کلیک کردن روی فیلم ها فقط در فهرست کشویی ، کتابخانه را فیلتر کنید تا کلیپ های خود را ببینید .

باز کردن کلیپ به طور خودکار آن را پخش می کند.

ویرایش کلیپ

بعضی اوقات ، همه چیز در آن کلیپ 30 ثانیه ای قابل توجه نیست. اگر می خواهید آن را کاهش دهید ، هنگام مشاهده کلیپ ، A را فشار دهید . از آنجا ، می توانید قاب نوار را از ابتدای کلیپ به صورت فریم منتقل کنید و بخشی از ویدیوی مورد نظر خود را جدا کنید. این به شروع جدید فیلم تبدیل می شود. A را فشار دهید و همین کار را از انتهای کلیپ انجام دهید تا زمانی که در این مرحله کلیپ راضی شوید. نگران نباشید؛ کلیپ اصلی شما حتی پس از کم کردن آن ذخیره می شود.

گرفتن عکس از فیلم خود

همچنین می توانید با استفاده از عملکرد ویرایش ، تصاویر را از داخل کلیپ بگیرید. مطبوعات در نقطه در کلیپ شما می خواهم به تصویر و مطبوعات دوست ذخیره به عنوان تصویر. این یک روش خوب برای تأمین امنیت عکسهای عکاسی است که احتمالاً در طی 30 ثانیه آخر گیم پلی از دست داده اید.

به اشتراک گذاری کلیپ ها در رسانه های اجتماعی

بخشی از سرگرم کننده ضبط کلیپ ها به اشتراک گذاری آنها برای دیدن دوستانتان است. هم اکنون می توانید کلیپ هایی را در Twitter و Facebook به اشتراک بگذارید. در داخل کلیپ ، A را فشار داده و سپس بر روی ارسال کلیک کنید .

از آنجا می توانید به اشتراک بگذارید در صفحه توییتر یا فیس بوک مرتبط با حساب خود.

ضبط با کارت ضبط

اگر با استفاده از ویژگی های ضبط داخلی سوئیچ به مشکل برخوردید یا به یک بازی برخوردید که از آن پشتیبانی نمی کند ، ممکن است بخواهید گزینه های دیگری را در نظر بگیرید. در حال حاضر ، بهترین راه برای ضبط و به اشتراک گذاری گیم پلی Nintendo Switch شما استفاده از کارت ضبط است. این یک سخت افزار شخص ثالث است که به شما امکان می دهد فیلم هایی را از روی صفحه نمایش خود ثبت کنید ، با هر سیستم دیگری که استفاده می کنید. این همچنین یک روش عالی برای دور زدن برخی از موارد مانند ضبط های گیم پلی مسدود شده یا محدودیت زمانی است. شما می توانید تا زمانی که دوست دارید ضبط کنید ، مادامی که فضای هارد دیسک کافی داشته باشید. اگر در زمینه ضبط گیم پلی خود جدی هستید ، استفاده از کارت ضبط کاملاً راهی برای پیشبرد شماست.

استفاده از کارت ضبط عمیق تر از ضبط و به اشتراک گذاری درست از سوئیچ است ، اما مجموعه ای از گزینه های اضافی را ارائه می دهد و به صراحت یک راه حل کاربردی است. ما Elgato Game Capture HD60 S را توصیه می کنیم ، اما انتخاب های دیگری نیز وجود دارد.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: Switch , ,
:: برچسب‌ها: نحوه ضبط و اشتراک گذاری کلیپ های گیم پلی در نینتندو سوئیچ ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com